Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pperczynski | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Perczyński adresWarszawa zarejestrowany30.10.2007 @15:44:28 ostatnio na stronie09.02.2016 @21:39:57



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/dwudziestadrugapm Gadu-Gadu2281136
digarty108 komentarze743 posty na forum2

komputer / sprzęt
fender stratocaster

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~asharita    14.01.2008 @20:13:03
no to mnie rozgryles juz wiesz skad kasa na podroze
~adadjos    14.01.2008 @17:47:34
napieraj.........
~bamboo    04.01.2008 @16:14:24
i to jest ten ból, ale chyba to przeżyjemy
pozdrawiam
+juliadunin    02.01.2008 @22:10:39
=) dzieki!
~asharita    28.12.2007 @08:49:01
no proszę, prowadziłeś rikszę
~Gonzales    23.12.2007 @19:54:29
jesem początkujący, kiedyś nauzcę się robić pożądne zdjęcia dzieki za komentarze
_______
matematyka jest jak kobieta- trzeba ja umieć wykorzystać, a nie zrozumieć.
~mwilq    22.12.2007 @16:28:39
dwusetka - brakowalo ziarna
ale od czego mamy PS

~metailurus    21.12.2007 @03:45:42
to super. reportaz jest wlasnie przez to charakterystyczny i na tym polega jego trudnosc, iz kazde zdjecie powinno stanowic nie tylko czesc, ale i calosc- wypowiedz sama w sobie. jednak celem lepszego zrozumienia pracy jest wlasnie komantarz. Twoja praca mowi sporo o klimacie miejsca i chwili, ale bez opisu moglbym myslec, ze paru lysych kolesi organizuje doroczne mycie nog. a tak unikamy nieporozumien. komentarz Twoj jest wlasnie calkowicie wyczerpujacy- opisujac to, co widzimy na pracy, a fragment o kolorach flagi dodal mu, bardzo korzystnie dobrego komentatorskiego smaku.
pzdr
_______
nie klnij, oceń
~uroczysko    20.12.2007 @19:39:24
~mrscuriosity    20.12.2007 @15:50:22
wiem wiem, właśnie o takie uzasadnienie mi chodziło, dzięki
_______
'Jeszcze raz niech przesypie się klepsydra gwiazd
i niech kosmos się obróci do mnie Słońcem,
zanim coś...
coś się znowu zacznie kończyć
jeszcze raz!'
~octavia6    19.12.2007 @18:26:06
nie martw sie stary tym gosciem z honeystudio to jest alan kurc koles ktory jakiś czas temy za wulgaryzmy i za niskie ocenianie innych wyleciał z digartu no jak ktoś nie ocenil za rewelacyjne jego prace to go gnoił
żaden z niego ani profesjonalista pozatym widac to na jednym z ostatnich zdjeć jak jego cień pojawia się na fotografi a głowna i praktycznie jedyna jego modelką jest jego laska która niezmiennie i monotonnie cały czas mu pozuje.. pozatym to wybielanie twarzy jest koszmarne
~asharita    19.12.2007 @17:06:27
no nie! w tym samym momencie napisales mi komentarz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~asharita    19.12.2007 @17:05:57
zostawilam Ci wiadomosc na gg
~pinchermartin    18.12.2007 @20:02:29
_______
...jestli w istocie szlachetniejszą rzeczą znosić pociski zawistnego losu...
-HoneyStudio    18.12.2007 @11:00:17
jesli Ci sie cos nie podoba, co wszystkim innym sie podoba to ograniczaj sie do komentaza, ocene mozesz sobie darowac. pzdr
-HoneyStudio    18.12.2007 @00:06:02
uuu widze ze mamy nowego super krytyka na digarcie. Ty zapewne skadrowal bys to centralnie z boku i walnal 3 lampami z kazdej strony. jesli masz troche pokory to usun ten komentaz, i popracuj sam nad soba, bo jak widze po galerii jeszcze dluga droga przed Toba... pozdro
~sublimacja    12.12.2007 @06:45:27
pozdr.
_______
http://www.sublimacja.com

lubie nieostrosci, poruszenia... sa smakowite.
~domuciech    10.12.2007 @21:00:24
widzisz, fotka w barze była zrobiona jak tam wchodziłem. jak z knajpy wychodziłem, to jakoś o robieniu zdjęć nie myślałem - nie wiem zresztą o czym myślałem, bo nie pamiętam zbyt wiele z tego wieczoru. niewiele się dzieje - to fakt.
_______
"Nieciekawe ujęcie tematu, brak walorów artystycznych" powiedział anonimowy krytyk i ocenzurował pracę, samemu nie mogąc się niczym pochwalić.
~mrsFloyd    10.12.2007 @00:31:03
tekst na teksturze? haha
ale wstyd :P
niestety hindi nie znam, a ten tekst wpadl mi w rece przypadkiem :/
pozdrawiam
_______
It Can't Rain All The Time
~asharita    06.12.2007 @17:12:15
~agusiaBrojek    06.12.2007 @08:56:49
no dobrze, pozdrowienia
_______
Titanica zbudowali profesjonaliści, Arkę Noego amatorzy ...
~innaryba2007    05.12.2007 @22:21:17
kłaniam się
_______
czas mnie zmienił
~asharita    05.12.2007 @10:03:28
chcialam tylko sprostowac jedna rzecz - znam zero7, a powiedzialam wczoraj, ze nie znam. mam kilka ich piosenek na kompie zapisanych jako 07 i dlatego nie skumalam, pozno bylo juz sie wievej nie tlumacze, wlasnie slucham Kula Shaker i cos tam probuje pisac.3m sie
~halin3    04.12.2007 @17:46:24
wiatr byl , powialo i przechylilo....a buuuuu!
_______
spraw bym umiał się cieszyć
http://www.digart.pl/grupy/5145/przemyslana_zabawa_fotografia/ zapraszam do grupy
~alchornea    04.12.2007 @17:35:27
Dziekuje bardzo za tyle komentarzy
I za obserwacje tez, super ze sie podoba to, co robie.

Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt